Monday, July 1, 2013

All the best

时间过得真快
一转眼两年就这样过去了...
一开始我们并不熟.. 
或许我样子比较严肃所以你也很少有话对我说!!!!
我和慧敏比较多话!!!! 
没想到你和我坦白以后相处融洽不久就辞职... 
其实你们俩还真的是不错得帮手...
没想到好的永远留不住... 
我难过是教会了又走!!! 
我现在又要从新教新人😟
不过这位和我同乡的新人啊!!!!
你也太不幸运了啦!!! 因为我学会闭上双眼... 
所以你不问我不教,你保重吧!!!!


Last photo took at office (Princess, Jessie, Me & Fangwei)


Me, Jessie, Fuibin, princess & Fangwei
(Fuibin, last day on this month 13th 😔)


Fuibin, I will miss you..


Good buddies for breakfast, Hightea n hag-out... 


Take 1


Take 2 (5 old bird in office)


All the best to Jessie & Fuibin...

Keep in touch

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home